Prekių grąžinimas

  1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo užsakymo pristatymo (gavimo) dienos grąžinti užsakymą ar jo dalį.
  2. Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas turi informuoti Pardavėją elektroniniu paštu info@jaunasisgenijus.lt ir atsiųsti užpildytą prekių grąžinimo formą, kurią rasite paspaudę čia.
  3. Prekes grąžinti Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo jų pristatymo (gavimo) dienos.
  4. Už prekių tinkamą supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas.
  5. Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos, nebent Pardavėjas Pirkėjui nurodo kitaip.
  6. Prekės gali būti grąžinamos pristatymu per kurjerį į būstinę (Biržiškų g. 1L-32, LT-51436, Kaunas) arba į pasirinktą paštomatą: a) Kauno PC MOLAS paštomatas. K. Baršausko g., 66. Kaunas. b) K. Baršausko g. 66 - LP Express LIDL, Kaunas.
  7. Pirkėjui pinigai už grąžinamas prekes grąžinami po to, kai jas gauna Pardavėjas.
  8. Pinigai už pristatymą Pirkėjui grąžinami tik tuo atveju, jeigu grąžinamos visos prekės iš užsakymo.
  9. Pirkėjui pinigai už prekes grąžinami pavedimu į mokėjimo sąskaitą, nebent Pirkėjas užpildytoje formoje nurodė kitaip.
  10. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    1. Grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje.
    2. Grąžinamos prekės turi būti Pirkėjo nesugadintos;
    3. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
    4. Grąžinamos prekės turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gautos.
    5. Grąžinant prekes būtina pateikti jų įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą).
    6. Grąžinant prekes, Pirkėjas privalo užpildyti prekių grąžinimo formą.
  11. Kai Pirkėjas įsigijo prekę, kurią perkant Pardavėjas suteikė nuolaidą ar dovaną, ar Pirkėjas atsiskaitė dovanų kortele, o Pirkėjas pasinaudoja numatyta prekės grąžinimo teise, Pirkėjui yra grąžinama tik jo už prekę realiai sumokėta suma.
  12. Jeigu grąžinamos prekės nėra pilnai sukomplektuotos, yra Pirkėjo sugadintos, netvarkingos ir (arba) netinkamai supakuotos, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamų prekių ir negrąžinti Pirkėjo sumokėtų pinigų už grąžinamas prekes.
  13. Pardavėjas nelaikomas pažeidusiu pinigų grąžinimo sąlygų, jei pinigų jis negali perversti dėl Pirkėjo kaltės (delsimo grąžinti prekes, netikslių duomenų ar pan.).
  14. Pirkėjas nekokybiškų prekių pardavimo atveju gali prašyti pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamą, sumažinti prekės kainą, grąžinti prekę arba atgauti už ją sumokėtus pinigus. Nekokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas vykdomas šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
    1. Pardavėjas neatsako už prekės netinkamą veikimą, jeigu ji buvo surinkta nesilaikant instrukcijos ir pinigai už tokias prekes nėra grąžinami.
  15. Tarp Pirkėjo ir Pardavėjo kilus nesutarimams, jie yra sprendžiami derybų būdu. Šalims nepavykus susitarti, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.